דיווח הכנסות לא מדווחות לרשות המיסים אוגוסט 2015

דיווח הכנסות לא מדווחות לרשות המיסים אוגוסט 2015

רשות המיסים ממשיכה במאמציה לאתר בעלי הכנסות בלתי מדווחות.

 

אם בהליך גילוי מרצון במסלול אנונימי ביוזמת הנישום , שבמסגרתו ניתן להסדיר, בהליך נוח וקל של הגשת בקשה אנונימית,  מחדלים בשל אי דיווחים על הכנסות בארץ או בחו"ל ולהשלים חבות המס, ככל שנדרשת.

 

או במסגרת פעילות אקטיבית של מחלקת המודיעין של מס הכנסה, שבמסגרתה נשלחו מספר בקשות לא מבוטלות לאזרחים, אשר לרובם אין תיק במס הכנסה, ולא חלה עליהם חובת הגשת דוח שנתי, אשר קיבלו דרישה מאגף המודיעין ברשות המסים להמצאת "דו"ח פרטים אישיים והצהרה על מקורות הכנסה בארץ ובחו"ל – טופס 5329".
בטופס מתבקשים האזרחים לדווח בין היתר על מקורות הכנסותיהם, על פרטי חשבונות הבנק ולתת גילוי –  האם הם בעלי מניות או שותפים בעסק ולפרט את נכסי הנדל"ן אשר ברשותם.

 
אנו מבקשים להדגיש כי את טופס 5329 יש להגיש תוך 30 יום ממועד קבלתו.

המלצנו בעבר לפנות למשרדנו במידה ואתם או קרוביכם קיבלתם פנייה מרשות המסים , על מנת שנסייע לכם למלא הטופס בזהירות ובקפידה, תוך מתן ייעוץ מקצועי, ולוודא את כל היבטי המיסוי הנובעים ממנו (הן באופן רטרואקטיבי והן לשנות המס הבאות), טרם הגשתו לרשות המסים.

כמו כן, אנו חוזרים וממליצים לבעלי הכנסות ונכסים , הן בארץ והן בחו"ל, אשר לא דיווחו על הכנסותיהם, להסדיר ולדווח על הכנסות אלו בהליך גילוי מרצון אנונימי ללא נקיטת הליכים פליליים. תוקפו של מסלול זה הינו עד ליום 6.9.2015.

פנייתך נשלחה בהצלחה !